Nová brána skoro doma

0
1790

Krásny dom má mať krásnu garáž. A do nej treba krásne alebo minimálne dobre funkčné auto. Určite so mnou budeš súhlasiť v tom, že je lepšie a príjemnejšie prejsť do auta “suchou nohou”.

Na trhu konštrukčných prvkov sa garážové brány, dvere zárubne a pohony spájajú s menom Hörmann. V tejto oblasti je skupina Hörmann popredným predajcom v Európe. Niekoľko desaťročí trvajúci, neustáli rast rodinného podniku pod značkou inovácie, záruky kvality a hlavne blízkosti k zákazníkom. Po čase sa sieť rozrástla do celého sveta. Na Slovenku je pobočka, ktorá ma približne 20 zamestnancov.

Všetci si svedomito plnia svoje povinnosti a starajú sa v prvom rade o blaho zákazníkov a spoločnosti.

Nové auto

Keď som prišla domov s novým autom, priateľ nebol veru nadšený. Auto sa mu páčilo, všetko bolo v poriadku. Jediné čo nejak nesedelo. Auto krásne, veľké, americké. Veľké ani tak nie ako široké. Áno aj trochu dlhé. Jednoducho prišiel veľkú, veľkú, veľkú časť garáže. Ako podnikateľ, ktorý robí sám na seba tým značne utrpel. Neostávalo mu nič iné ako urýchliť to o čom sníval už dávnejšie. Kúpiť novú garážovú bránu. Začal sa kolotoč. Vyberali sme rolovacie brány. Všetky možné značky sme videli. Dali sme si spraviť mnoho cenových ponúk. Výsledok? Vybrali sme.

Krásnu. Hnedú farbu. Priateľ chcel aj prechodové dvere. Tak sme tam dali aj tie aj keď som to veľmi nechápala, že načo sú nám dvere v dverách. Tak mi začal vysvetľovať, prečo je to skvelé a mal tak krásne rozžiarené oči, keď o tom hovoril ako malý chlapec. Jasné, že sme kúpili aj tie malé dvere do veľkých. Medzi tým sme, teda viac priateľ ako ja, vyberali pohony garážových brán. Tak to bola ďalšia špecialitka. Som veľmi technicky zdatná a toto bolo na mňa už príliš.

Finále ma veľmi potešilo. Viem tu bránu otvoriť diaľkovým ovládačom a teda ani nezmoknem a to je pre mňa ako ženu to podstatné.

Zákazník je dôležitý

Autorizovaný predajcovia zabezpečujú predaj produktov zn. Hörmann. Takýchto predajcov je cca 85 po celom území Slovenska aby stihli vybaviť požiadavky zákazníkov. Koncový zákazník je pre firmu veľmi dôležít a preto zabezpečujú všetko tak aby vždy bola vzdialenosť k nemu čo najkratšia. Osobne sa mi páčia produkty a hlavne prístup predajcov a celkovo firmy. Ich fylozofia je zárukou kvality.